så såg det ut..


Julbordet var riktigt trevligt.
Jag vann sämsta priset i bingon, typ massa kaffe och baren var givmild. Vilket resulterade i en Sanna som springer in i en glasvägg påväg mot toan. (Bra putsat städpersonal!)
Som man kanske märker så var det tur att jag var den enda från mitt sällskap som skulle börja jobba tidigt dagen efter..

Och nu har helgen snart passerat.
Väldigt lugn och skön har den varit.
Fredagen bestod av mys och lite filmish.
Lördag dag kämpade vi oss ut i regnet. Jag fick mig ett par skor som skickar mig upp i skyn samt ett kit med stickepinnar och garn. Stickning är så igång nu. Yeeah!
Lördag kväll ännu mer regn och 2012 i biomörker. Jag var rädd.
Så söndag utan bakfylla innebär tvättning, stickning, the sims, marknad och mat.

And by the way. Från 1.a december blir jag och Mad tillfälliga kollegor. King!

Kommentarer
Postat av: mamman

Grattis till bekant kollega. Kram

2009-11-15 @ 16:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0