01.10.09


Holaaloh.
Sitter för stunden och laddar ner True Blood season 2. Bakvänt.
Råkade börja med sista avsnittet så nu måste jag duktigt vänta tills dom andra 11 avsnitten blir klara. Lika bra så kan man, om man vill (alltså ja!), marathonkolla. Me like.
Annars så har en ohändelserik dag på mitt ohändelserika jobb passerat.
Väldigt ohändelserikt alltså.

Biljard är en trevlig grej. Speciellt när man få dricka öl, lyssna på Yatzi musik och för en stund tro att det är helg och inga bekymmer.
Fast jag förlorade med 2-3. Men man kan säga 2-2 om man vill. För i "riktig" vinnst blev det 2-2 eftersom jag i första spelet(?) råkade sänka den svarta nr 8 för tidigt. Vimsigt kanske..
Men men grattis till Dig.

Jaha vad ska vi göra av torsdagen? Fantisera och längta tills nästa torsdag då löning kommer? Eller putsa ytor och andra vrår. Vad sägs om träning? Lite plugg inför ett kommande prov kanske.
Eller vänta på lite vampyrer. Boka ett plan.
Alternativen finns ju. Vi ser väl vilket jag väljer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0