i morgon händer det mesta..


Okej.
Jag är less. Typ spyless. Fast jag väldigt mycket ogillar att spy.
Så därför..
Säger jag upp mig. I morgon. Ja du hörde.
Så kanske jag kan börja se slutet i den mörka tunneln.
För hela sjukhuset vet typ redan om det ändå. En ersättare är också fixad tydligen.

Idag har jag köpt en linjal och ett sudd. (Och Yatzy)
Så nu är jag redo för bänken. Eh like not.
Men jag ska göra mitt bästa och tänka utanför mina lådor (mamma).
I morgon åker bilen. Till staden Göteborg.
I morgon är jag i Sverige! I morgon kväll myser vi på hotell.
Och i morgon ska jag ha sagt upp mig.
Jag tror jag kommer gilla min morgondag starkt efter 14.55 cirka.

Nu ska det fixas köttfärspaj med sparris.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0