onsdag


Nu plånkar min granne på sin lilla gitarr/ukulele. Finfint. Lite sång tillkommer ibland också.
Det är väldigt tunna väggar.
Brukar höra när han pratar i telefon och är det riktigt tyst kan man höra vad personen i andra änden säger. Jag hör vilket program han kollar på samt när hans väckarklocka ringer (innan min!!).
Undra om han hör lika mycket av mitt liv. Man kan ju hoppas att han inte gör det...

Idag kämpade jag mig ner på stan och letade saker till på lördag. Jag har ändrat mig.
För min planlagda utklädnad fanns bara i storlek 140/9-11 år. Försökte känna hur elastiskt materialet var men när jag såg prislappen gav jag upp. Det får bli något annat. Slurrrp slurrp kommer det låta istället.

Ensamt fram till klockan 21 så jag kryper under täcket med Entourage så länge.

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0