sssppii. phheeeoo


Klantigt.
Igår lyckades jag med lite hjälp av kittliga händer knäa mig själv i ena framtanden. Inte nog med en konstig känsla i tanden så skakades mitt huvud om rejält.
Så nu lider jag typ av en mini-hjärnskakning. Huvudet värker i varje hastig (ibland ohastig) rörelse.
Nice work me.
Men det går över.

Helgen spenderades i Göteborg.
Med ett högskoleprov. Och jag säger bara huvva! Ingen kul grej tyckte jag.
Att bo på hotell var desto trevligare. Hotellfrukost yes pliiiz. Vit helg snart. Oh yez pliizah.
Men först!
Peppa för helgen. Den kommer innehålla Thomas 23 års dag med tillhörande halloween-ferra.
Pheeeo pheeeo. Så kommer det låta om mitt vapen. Akta.
Sen vit helg kanske.

Nu ska jag vila huvudet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0