varför, liksom why?


Huh?! Gah! Whoot?.
Okej överdrivet..
Men.
Här kommer man hem efter en "slitsam" dag på jobbet. Man tar sig sina fem våningar upp med sina bara ben.
Möts av megadisk sen igår. Panikkissar.
Börjar känna lugnet igen och slår på datorn. Dags för 40 minuter bloggläsande. Ja, jag läser 8 stycken dagligen och kikar in på ca 5 till som är lite segare på uppdatering. So?..
I alla fall. Poängen nu.
Det funkar inte. Ingen sida som är via blogg.se vill komma upp och dela med sig av tisdagen.
Vad ska jag göra mina resterande 30 minuter. ?
Visst kanske jag har en lista på saker jag tänkte göra idag, men inte än.

Övrigt idag så gick min väska sönder. Är nu helt utan. Måste alltså hitta en ny. Gruvar mig. Inte min grej det där att hitta väska.

Ska forstätta sura nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0