rosenbom.


Måndag.
I helgen besöktes Karlskrona. Vädret log mot oss med stor sol och varma grader.
Med massa öar tillkommer massa namn på platser jag fick se. Namnen säger jag inte men fint var det!
Sedan så spelade vi minigolf (jag, besegrad), promenerade med fina hunden, såg stan, lade pengar i gubben Rosenbom, spatserade omkring bland mysigaste minihusen, åt god god middag med ena halvan av familjen, doppade tår i vattnet och allt var väldigt bra.
Jag gillar min helg.









Sedan kan man ju alltid hålla tummarna för att vädret är lika bra i november när jag ska visa upp Umeå. Hurmf.

Utöver så är jag lite glad, mitt försäktingsbolag har gett mig pengar. Vi ska nog på bio ikväll och livet ler.
Ps. min lägenhet var väldigt olåst idag på grund av ofunna nycklar som låg där dom skulle i väskan. Men inget har försvunnit än så länge.
Herrpåå




Kommentarer
Postat av: Sandr

JAAAAAAAAAA. kommer du hemi? heja det.

och då kanske du får komma på besök i min & p´s lägenhet!!!!

Massa pussar och massor av saknad!

2009-09-22 @ 22:06:38
URL: http://sandr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0