silképil, soft perfection my ass!


Ännu en helg snart förbi.
Den har varit kanon för övrigt.
I fredags köptes en epilator. Nyfiken liksom. Och jag säger bara AJ! Första benet tog lätt 45 minuter. Pausade non-stop. När jag var klar behövde jag vila. Ångesten smög sig på, hade ju ett ben kvar. Men när det väl var dags så gick det på ett kick, var för less för att orka bry mig om den otroliga smärtan. Vi ser väl hur ofta den kommer vara i bruk..(Skor fick också följa med hem.)
Stan även på lördag. Uppmöte med MaJohn, en öl i "solen".
Hem för powernap. Sedan var det dags att laga trerätters. Som om jag förstod det rätt var väldigt uppskattad.
Tanken på att röra sig 4 våningar ner och ut bland folk lockade inte för fem öre.
Vin, mys och film fick det bli.

Idag har marknaden besökts. Väska inköpt (Mad nu ryker den andra för gott).
Nu ut på nya ärenden sen bänkar vi oss för sesong 1 av Vänner resten av kvällen.


Kommentarer
Postat av: Mad

Tack gode gud för detta! Hoppas att den nya har sitt yttre kvar i alla fall. :) Fika snart. Puss

2009-09-28 @ 21:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0