your one and only source into..


Börjar bli mer och mer normalt här nu. Fattas en vistelse på Ikea med diverse småjoks sen så. Bild kommer mammi..
Idag upplevdes det kraftigaste och kortvarigaste regnet på länge. Jag lyckades bli genomvåt påväg till bussen och nu lyser solen. Jajje!
Igår kilade min fina barndomsvän Sandra B förbi här. Hon är numera min granne och det är inte längre än till andra sidan av korridoren och en trappa ner för man kommer till hennes hem. Vilket är väldigt trevligt.
För övrigt så har mina tankar börjat gå i banorna på att finna mig ett nytt jobb. Det behövs!
Men efter lite prat med min chef igår så bestämde jag mig för att bli kvar till november ut åtminstonde. Denna månad är för mig halv skatt (heja Norge!) och att vara arbetslös känns inte helt värt. Så så får det bli.

Nu när internet finns på heltid och är att lita på så har nedladdningen tagit fart igen.
Dags för förlorade GGavsnitt..


En gång för länge sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0