fjällen här kommer jag


Idag invigdes den underbara bycykeln.
Vill inte köpa nytt månadskort när jag ska iväg en vecka så jag chansar på morgonen och aktiverar mig hem på eftermiddagen.
Har funkat helt bra än så länge. Peppar.
Våren är starkt på ingång nu så det känns aningen konstigt att lämna denna underbara osnöiga mark för att komma upp till snöiga fjäll.
Men det kommer nog bli en himla trevlig vecka tror jag.
Nu ska man bara komma på en slags tackpresent till värden.
Vad vill en 60+ man ha? Jag kommer nog chansa på lite norsk avec eller nåt i den stilen.
Nu är det dags att packa en massa. För ikväll kl 23 lämnar tåget Oslo med destinatio Mo I Rana.
Som vi kommer anlända till vi 14 tiden imorn..
Ferwell so long adios amiga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0