gotenburg


Varför ska det vara så svårt att somna ibland?
Jo för att man hetsar upp sig själv att man måste somna för en viktig dag väntar runt hörnet.
Jag led av det igår kväll.
Vi kom alltså fram.
Hittade vårat hotell.
Avenyn syns från fönstret.
Räknade ut att det är 52 rum på detta hotell. Allt är därför väldigt mysigt och finns enbart i små skalor.
Köper lite kvällsmat. Dricker en liten cola.
Och vid släckning kommer den psykiska paniken. "Å nej! Jag har druckit cola med koffein. Nu går det inte att somna."
Såklart inte när man börjar tänka i dom banorna.
Vaknade på soffan i morse. Funkade tydligen bättre än hotellsäng.
Ägnar 8 timmar i en stor stor provsal. Väldigt opersonlig.
Vågar inte rätta resultaten. Vänta med det.
Vill inte (evetuellt) förstöra helgen med dålig information.
Möter upp kusinen. Får trevliga timmar.
Fortsätter fira sitt högskoleprovsavslutande med fler öl.
Kommer hem till hotellet för att se El Clásico.
Inser huuur trött man är.
Funderar därför nu att sova lite. Bara lite. Under delar av matchen.
Ska bara dricka upp min melon först.
Min röda bacardi breezer.
Ända konstgjorda melontypen jag gillar.
Melontuggummin och godis kan slänga sig i gatan.
Hola

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0