tirsdag.


Paintball var nog det roligaste jag har gjort på länge.
Dock så var det väldigt jobbigt med den osköna masken som vägrade ge en tillräckligt med syre under denna adrenalinkick, men annars helt kanon.
På söndagen insåg jag vilka konstiga ställningar jag ägnat mig åt under lördagens aktivitet.
Träningsvärken var ett faktum och den var inte nådig heller.
Det gjorde inte saken bättre att vi hade tvättdag denna dag. Utan hiss fem våningar upp var inte kul då.
Man kunde tro att jag nyss lärt mig gå med tanke på min sköna gångstil.

Idag tisdag så har värken lättat en aning i alla fall.
På fredag ska specialläkaren besökas. Kanske får svar på ett frågetecken eller två då.
I övrigt så tycker jag att mitt jobb ska bestämma sig för när vi ska flytta så jag kan få ledigt.
Kom igen nu!!

Gossip. Hur ska det gå? Man bara undrar och längtar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0