greta.


I helgen var min kära lillasyster här på besök.
Ooh så trevligt det var.
Och ooh så trevligt väder det blev.
Det blev en sväng till Huk för lite sol, det blev en runda på stan för lite shopping, det blev massa kortspel samt yatzy spelande, biobesök, restaurangbesök och lite annat. Jo galet mycket film har vi nog sett också.
Samt varit uppe jättelänge, enligt mig som blir toktrött runt tolv på helgerna.
Kul kul helg.

Mindre kul var väl början på denna dagen.
Min bil Greta ville inte alls vara med i leken så jag fick lämna bort henne till en verkstad och kaosa mig till jobbet på annat vis imorse.
På vägen hem får jag ett samtal från verkstaden.
Han rabblar upp en mängd fel på min kära vita och avslutar det hela med att säga att det inte är lönt att laga den.
Huh!
Så imorgon kl 07 skal hon skrotas.
En och en halv månad fick vi tillsammans. Det var ju kul så länge det varade i alla fall.






Kommentarer
Postat av: Emelie

Men va? :O Stackars bilen.. va tråkigt.. RIP Greta

2010-08-10 @ 01:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0