13 kvar. holy kanoly


Halmstad blev ett väldigt trevligt besök.
Men för kort som man alltid tycker.
Veckan som varit har inte haft allt för många händelser på agendan.
Och i fredags var det hej då öl för Emelie och Tobbe som lämnar landet och norden för att bege sig ut på äventyr.
Simma lungt!

Tänkte köpa en Atlas idag, för att få lite bättre koll på världen. 799 norska kronor!
Blir nog att vänta tills jag kommer hem. Där finns ju den gröna Altlasen. Från skolan om jag inte minns helt fel.

Kan nog inte dela med mig av så mycket mer just nu.



Kommentarer
Postat av: maddox

Bästa discokulan! Bästa discot!

Saknar dig redan. Snart ses vi igen! PUSS

2010-12-07 @ 21:50:43
Postat av: Anonym

Atlas finns och väntar med mig som just nu väntar på att få åka vidare till Göteborg i mitt tåg som är minst tre timmar försenat...

Kram mamma

2010-12-07 @ 22:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0