fre edag esna rt


Hemma.
Det är inte kul att gå på jobbet en hel dag (eller egentligen hela veckan) och ha känslan av att det är fredag.
Inte på det positiva sättet utan på det slitna sättet.
Man har varit igång arbetsmässigt för länge nu.
Lisa var tillochmed orolig att hon hade missat fredagsfikat.
Vi är rätt sega på mitt jobb just nu med andra ord.
Därför känns det himla skönt att veta att det faktiskt är fredag i morgon. Hurra hurra. Sovmorgon snart!

I morse var det äkta action i Oslo.
Bussen åkte förbi ca 10 pikétpolisbilar med galler och olika coola nummer på bilarna, vissa tillochmed helt svarta.
Ett gäng poliser stod i klungor med endast ögonen som syntes. Det var pådrag.
Men när vi kom till jobbet och kollade upp vad det hela handlade om var det inte lika coolt.
Dom hade bara kastat ut lite folk ur den byggnaden på grund av brandfara om vi förstod det rätt.
Vad hände med vapen och knarkhärvor. Mycket häftigare..
Hur som, poliserna var kvar där när jag åkte hem. Men nu var massa bygg gubbar där också.
Kankse ska rivas. 
Kan återkomma med spännande uppdateringar, om jag finner några sådana.

Nu är det dags för mig att riva ur och bygga om vårat överfulla samt otroligt stökiga förråd.
Jag måste hitta mina snowboardhandskar till på lördag.
Det kommer bli svårt.

Ferwell.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0