problemet med rubrik


Tänker inte ens hurra lite för att det är fredag idag.
Eller jo lite kanske, men det är till min kära far och min kära mor2. Dom fyller faktist år idag. Så hurra till er!
Men i övrigt inget.
Varför?..
Jo det kan ha att göra med att jag precis är hemkommen från jobbet. Kan också ha att göra med att jag ska upp kl 06 imorn, för att sedan gå in till stan (inte ens bussen vill köra så tidigt!) för att sedan åka och jobba.
Kul jul, tråkig helg.
Men men jag försöker se det från en solig sida och tänker att dessa pengar ska få sponsra mitt datorköp.

Vi har dock infört en väldigt trevlig grej på jobbet. Fredagsfika.
Som man hade i skolan. En som bakar till varje fredag.
Jag var först ut. Satte ribban med dumlemuffins.

Innan klockan blir för mycket så tänkte jag se klart en film som jag somnade ifrån för någon månad sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0