första för i år va


2010 alltså..
Hur säger man?
I alla fall.
Nyårsafton var väldigt trevlig. Den tillbringades hos Jocke med en nära och kär. Resten av folket var nytt för oss.
Gillar inte nyår egentligen, allt blir oftast bara fel, men det gick fint.
Förutom ett nytt år så är det mesta som vanligt.
Eller, blivit sambo på riktigt. Alltså typ på papper. Det känns fint.

Något mer spännande?
Tjaa. Väntar på en julklapp från Tyskland och idags hade jag fått ett brev. Som jag först blev väldigt glad för.
Trodde det skulle stå att min klapp kommit.
Men nej, såklart inte.
Det var typ en tullfaktura på min jacka, så helt plötsligt blev den 900,- dyrare och nu måste den helt plötsligt kännas ännu ännu finare. Suck.

Oslo är mega kallt. Norrlandskylan kan slänga sig i väggen. Jag dör.
Och imorn kanske det bliv premiäråkning med min trogna vän snowboarden.
Det kan bli kul.

Nu ska det bli tonfisksallad för hela slanten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0