klibbigt värre.


Uj uj uj.
Nu är det mycket.
Vi kan börja med det dåliga.
Vaknade i morse till synen av ingenting. Varför? Jo mina ögon hade klistrats igen av en massa gegga så det gick helt enkelt inte att öppna dom.
Någon form av ögoninflamation kan man väl gissa på.
Det trista med detta land är ju då att man inte kan få tag på något i medicinsk väg utan recept.
Så vi får be till gudarna i himlen att dom inte gör det hela värre så slipper jag hänga en halv dag hos legevakten.

Nu.
Två nya projekt är igång.
Det första startade igår och innehåller garn och en mängd sticknålar.
Jag ska lära mig att sticka tjocksockar.
Det är klurigt.
Och projekt två startade idag.
Min julklapp har nu äntligen kommit.
Så med den ska jag nu lära mig att spela gitarr.

Det ni!



Kommentarer
Postat av: Maddox

Öj! Sluta med att få massa sjukdomar! Det är ju inte bra och definitivt inte kuligt alls. Jag tycker iaf synd om dig här borta! Om jag kunde så hade jag kommit och tagit hand om dig.



och! nu är vi stickvänner, fick ett par i julklapp så nu jävlar ska det stickas halsdukar. :)

Har du något tips på en sida som lär en att sticka en massa annat?



Vad kul att du ska spela gitarr! Du får imponera på mig nästa gång vi ses! Saknar dig! Pussssss

2010-01-10 @ 11:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0