lite onödigt tjafs


Ännu en arbetsdag över.
Vet inte riktigt vad det är jag gör på jobbet som får dagarna att rusa fram, men nåt bra är det tydligen.
Redan passerat mitten på veckan. Känns som det var fredag igår type..
Hur som så har jag lyckats skrapa ihop 19 timmar övertid denna månad. Kan bli lite trevligt det sen.
Annars då? Jo mitt kontrakt har blivit förlängt så nu har jag ett arbete till sista mars vilket känns väldigt skönt.
Det var jobbet det.

Utöver det vet jag inte riktigt om det hänt så mycket.
Gitarrplonkandet flyter på kanonbra (...) Hmm.
Jag ska lära mig spela små grodorna enligt min mailgitarrlärare.
En megaförkylning är på g. Men känner jag mig själv rätt så kommer den aldrig att blomma ut och försvinna utan bara hänga efter mig fram till sommaren ungefär.

Inget vettigt har tydligen hänt i mitt sedan sist så jag avslutar detta nu.
Ska fiffla med annat nu.

Hanéee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0