lite skryt och lite tips


Det här med att vila en söndag är överskattat.
I vårat hem har två tvättar redan blivit inkastade. Köksskåpen har fått en makeover som heter duga. Ugnen är ren. Bara helt ren liksom.
Golvet är skrubbat med trasa och har fått sig två omgångar med damsugaren, fler kommer.
Luften är fräsch och förrådet ska nu få ordning.
Effektiv söndag? Tjaa om det är det du vill kalla det så.

Mina ögon börjar må bättre. Och jag har kommit på boven i det hela. Mest troligt T-Röd från jobbet. Ska nog börja med plasthandskarna nu.

Och ett litet svar till Mad.
På garnstuidio.com finner du det mesta om allt egentligen. Den har hjälpt mig igenom kluriga situationer helt klart!

Nu ska jag återgå till städningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0