till mami, försök två.


Mitt senaste inlägg bestod av mer text först.
Och om statistiken stämde, vilken den nog gör så hann bara två personer läsa det. Och den ena ringde.
Blev osäker på hur hemligt det egentligen var och tog därför bort det.
Men jag har nu fått klartecken på att det är ute bland folket.

Så ännu en gång vill jag gratulera och heja heja på min mamma och hennes fina karl Håkan som nu tagit steget in i de förlovades värld. Vi gratulerar från Norge.

I fredags var det avsked som gällde efter jobbet. Vi samlades en skara på Rock In för att vinka farväl till Anna och Pontus.
Dom ska ut på äventyr.
Det blev en heltrevlig kväll. Hur jag vet det kan min kropp berätta.
Har en fin stor bula med en fin skorpa på på ena smalbenet. Alltså en bra kväll..

Igår sågs det på handboll i Oslo Spektrum. Sverige-Norge.
Av allt folk inne i hallen kändes det väldigt fel att klappa varje gång Sverige gjorde mål. Vi var ingen stor hejarklack om man säger så.
Men vi vann iaf!

Kort sumering av det senaste.
Nu dags för film och mys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0