AOM


Har inte så himlarns mycket att säga här faktiskt.
Idag har jag lärt mig att det finns 3000 björkar i centrala Umeå.
Det är en del björkar det.
I övrigt längtar jag mest bara till olika saker som sker längre fram.
Typ som att min syster ska komma hit på besök. Det är en grej.
Och typ att vi snart är i ett megavarmt land och glassar som bara den.
Eller att vi snart flyger ut ur detta klaustrofobiska hem och bosätter oss i en riktigt lägenhet.
Men inget händer nu.
Eller jo, Jenny är här på besök.
Det blir bra det här.
Får inte längta för mycket till saker, då glömmer man bort att tycka om det som är nu och tjoff poff så kommer sommaren att vara slut i så fall.
Ska kanse titta ut genom fönstret lite och gilla att solen skiner.
Eller spela Sims.


Mah sis!


Hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0