sillepille


Lördagens midsommar var väldigt trevlig och maten gillades väldigt mycket.
I söndags blev det en liten utflykt ut till Huk, för sol och bad och beach för den som ville.
Sedan bar det av till fästningen för att kolla Englands förlust på storbild.
Min helg i korta.


Bildbevis på en nybadad-i havet-för första gången i år-Sanna


Tacka gud för Ingvar Kamprad som låter svenska människor kunna njuta av midsommarsill vart än i världen man befinner sig.

För övrigt så sa jag upp min lägenhet igår.
Så om någon ska vara i Oslo och behöver ett hem i september så kan man säga till mig.
Jag och min man däremot, ska få uppleva livet som kollektivare igen. Det kan nog bli rätt trevligt det. (Det finns tv där!)

Tack och bajbaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0