hanky moody


Jag känner att min kropp börjar svika mig. Inge kul.
Min fotknöl samt vänstertumme har sedan en längre tid besvärat mig med diverse smärta och svullnader.
Jag gissar på en inflamation eller så men har försökt ignorera det.
Vilket har gått helt ok.
Min gom har fått en väldigt taskig blåsa som leder till att jag inte kan äta som en normal människa.
Och på toppen av dessa saker min kropp numera får handskas med så vaknade jag idag av en ömmande axel.
Tänkte att det berodde på mina rörelser inom jobbet och la inte ner mycket mer energi på det.
Men under dagens gång har denna axel förvärrats.
Jag är nu i det stadiet att jag kan (med enorm ansträngning) lyfta armen. Men vill absolut inte göra det.
Känns som armen ska slitas lös.
Min far nämnde att en nerv kan ha hamnat i klämm.
Vill inte min arm bli bättre tills imorn kommer legevakten att få en till gäst.
Suck och heja Sannas hela och rena kropp!

I övrigt så har jag fattat tycke för tv3 play. Känns nästan som om man äger en riktig TV.
Jag vet nu hur ett öra smakar. Fråga mig inte varför men lite kul är det.
Jag vet också att vårat hem är förjävligt och en städning skulle vara på sin plats.
Men vem vill det en lördag liksom?
Jag röstar för att vi blundar för problemet ett tag till och njuter av lite Californication istället.
Och Ida, om du är en av mina få tappra. Säsong 3 finns nu väldigt tillgängligt.

Nog självsnyftning nu. Jag vet. Men måste få klaga av mig lite någonstans. Och här får jag faktiskt trycka bokstäver precis som jag vill.

Hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0