hola senor


Lördagen blev bra även den.
Det började med öl på Gloria Flames, mysigt ställe det.
När folk ville vidare kom jag ihåg det dryga med sena utgångar. Kö kö och åter .
Kände inte att jag ville spendera mina nattliga födelsedagstimmar i en sådan så jag bestämde och biljard blev det.
När vi sedan vandrade hem i nattvimlet såg vi en otroligt onykter äldre farbror.
Jag ville hjälpa honom hem.
Han hette Alvaros. Ursprung Madrid.
Väldigt spansk med andra ord så väl framme var det inte tack och adjö.
Nej nej det var kom in kom in och drick te-tackning.
Så där satt vi. Klockan tre på natten och drack te med Alvaros och pusselussen (katten).
Spännande med nya saker.

I morgon är det halvdag på jobbet, huhurreey.
Sedan är det påsk. Slapp. Påsk.
Får se vad vi hittar på.

Nu. Snart. Clockwork.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0