måndag.


Då har man lyckats se alla avsnitt av Glamourama.
Min axel har alltså fått vara äldigt mycket i viloläge.
Mina piller är dock lite lömska. All smärta försvinner vilket leder till att jag tror att den mår bra.
Men jag gör mitt bästa för att armen bara ska hänga och dingla.

Jag har nu fått se Alice in wonderland. Det fick bli i 3D men jag måste nog säga att jag tycker det mest är jobbigt och ansträngande för ögonen. Så mycket häftigare blir det inte tycker jag.

Resten av denna dag, som kommer kännas väldigt lång, lär väl jag förbli sängliggande.
Så ska det vara när man är sjuk eller skadad.
Måste bara hitta ett sätt att kunna fördriva ca 4 timmar innan jag får kärt sällskap igen.

Åter.

Btw, idag firas ännu en person. Hurra hurra för min bror Johan som blir hela 19 idag!
Är man vår barn så hade föräldrarna det väldigt kul på sommaren...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0