snart slut


Om två timmar ungefär lämnar jag Halmstad och min kära vän Maddo.
Det har varit en himla trevlig och bra helg.
Med nya lärdommar om hur en vinflaska kan öppnas med endast en sko och en stabil vägg som redskap.
Samt ett hemligt recept på världens bästa bakismedecin. (Ej testad ännu..)
Jag har fått träffa min föredetta roomie Kire igen. Inte igår det inte.
Och som vanligt när man är på svensk mark allmänt njutit av allt svenskt.

Sedan så säger vi grattis till dagens födelsedagsbarn. John och Jonas.
Hurra hurra.

Nu ska jag äta kyckling och ikväll får jag krama min älskling igen.

Puss

Kommentarer
Postat av: kire

Boopi !!! de va galet kul att se dig igen, hoppas du kom hem ordentligt och att du har de bra i Oslo, Hälsa Manne så gott,

slöt om dig

2010-03-18 @ 11:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0