berger


Trött, trött, trött.
Egentligen vet jag inte varför jag sitter här.
Idag satte jag för första gången min fot på det nya lagret.
Berger.
Åh herregu´ säger jag bara.
(Kommande fakta är mest intressant för ex-bringare.)
Maskiner känns som tagna ur framtiden.
Dom kör av sig själv (laddar batteriet själv utan kontakt?) piper, snurrar och flyger och flänger bland hyllorna.
Crazy!
Allt, och då menar jag allt, går i Brings färger. Tokgrönt överallt.
Bilder kommer.
Lördagkvällen har bestått i att tömma lastbilar och pyssla upp bord och datorer.
Som sagt. Nu är jag trött och ser fram emot ett oställt alarm fram till klockan 11 i alla fall.
Så god natt kära.
Och du saknas!.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0