dag 1


En bild önskas ser jag.
Om det inte blir en allt för sen jobbdag så kan ni förvänta er en ikväll.
Nu är det tomt på Maridalsveien. Förutom jag då.
En vecka utan sällskap, utan välfungerande dator, utan tv.
Det här kommer bli en bra vecka..
Tummar hålls för mycket övertid som kan fördriva tråkiga timmar.
Nya tidsaxeln för att ta sig till jobb från och med tisdag är ca 50 minuter med färdmedel.
Sammanlagt med gång och sådant, lite mer än en timme kanske. 
(Var glad Mad, när du klappar Musse på huvudet!)

Nu skal HD-PVR.en få sig en liten omgång med turtlewax.
Tjolla

Kommentarer
Postat av: Mad

Oh jippi! Det var ju hur fint som helst! Färga det inte igen, det kommer bli såååå fint till sommaren. :)

Är det tomt på maridalsveien eller på rosenholmveien? Kul att du har fått börja köra snigel! Snart sitter du på skjutstativstrucken också. Yey!

Jag ska tänka på dig i morgon när jag klappar musse! Du ska få en bild tillägnad till dig.

puss!

2010-05-13 @ 03:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0