dag 1:1


Nu ni.
Brrrrooaarrooam.


Innan hade mitt hår ett antal blekningar, en helt tragisk utväxt samt väldigt få klippningar i bagaget.
Det var slitet!


Som nyklippt och nyduschad så kom mitt hår ihåg vad självfall var.


Så här kan det också se ut nu för tiden.

Framifrån kommer en annan gång.
Äntligen hemkommen från jobb.
Men kul har det vart.
Har speedat runt på en snigel större delen av kvällen.
Hur kul var inte det liksom?!




Typ megakul. Till och med när pallar välte tyckte Emelie. Tjolla.

Nej nu har jag varit generös nog för idag.
Kommer bli en lång morgondag också.
Så goder natt.




Kommentarer
Postat av: jenny

Mycket bra gjort! Ser väldigt bra ut :)

Jag saknar er lite grann, hoppas flytten går och att det inte är alltför ensamt när Emanuel är borta.

2010-05-13 @ 22:10:17
URL: http://detvackra,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0