liten sumering.


Tänkte jag kunde säga lite saker. Var ju några dagar sedan sist.
Mitt läkarbesök i fredags hade kunnat varit roligare. Men denna gång är jag lite imponerad över dessa norskar som faktiskt tog mig lite på allvar för en gångs skull.
Inte ofta det händer i detta land, tycker jag i alla fall.
Mer vill jag nog inte säga här än.
I fredags var det hejdå öl.
Jenny ville att alla skulle bli fulla och glada.
Och enligt uppdateringarna på tåget imorse så gick det ju riktigt bra.
Egna erfarenheter spelar också in. Beröm till min fina pojkvän bör också få hamna här. Puss.
Lördagen började tungt men jag tog mig upp på benen tillslut.
Kvällen bestod av festligt kalas hos Anna och folkens. Väldigt trevligt även där.
Söndagen bestod som den så ofta gör av en väldans lång promenad och filmer framåt kvällstimmarna.

Och idag är det måndag igen.
Mer än så kan nog inte förklaras just nu.
Så hej då.

Kommentarer
Postat av: Anna Bladh

Superkul att du kom fast du var så bakis allafall :)

2010-05-03 @ 19:28:51
URL: http://annabladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0