hej hej kungen


Bilder bara flödar in nu för tiden.
Bra att det gillas. För det är en kraftansträngning från både mig och datorns sida. (Jag måste hålla humöret uppe för att inte slå sönder den och datorn måste kämpa för livet för att inte överhetta sig själv, haka upp sig och bli slagen av mig)
Det är en kamp.
Igår var vi lediga.
Det firades med öl. Samt diverse äventyr.
Det bakades kladdkaka med marsmallows i väntan på folk, det snoddes tillbaka kepsar, vi körde skorna i taket, blev nekade att gå in på ett alkishak (en av oss var tydligen för berusad?), vi gick till ett annat alkishak, lånade en "lövblåsare", åt fyllemat innan vi gick ut och massa mer.


Stolar är överskattat.


Conversen i taket!


Emelie in action.

Idag är det 17.e maj. Vilket är en stor stor och viktig dag i detta land.
Så tappert kämpar vi oss upp längs Karl Johan. Det tog ca 50 minuer att komma fram till slottet. Då gav vi upp och vände.
När jag fått en eftermiddagslur på tre timmar blev det lite parkhäng. Med matning av måsar som den roligaste attraktionen för sällskapet.
Sedan skräckis på Frogner.
Nog sämsta filmen på länge.


Hela Oslo på en gata?


Ett sätt att mata fåglar på.

Tänkte även vara lite generös och ge håret en framsida..



Generöst nog nu och borde jag sova. Första riktiga dagen på nya lagret i morgon.
(Ska försöka ta kort på dessa monster till maskiner så ni får se vad jag pratar om.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0