yran where are you? me.


Denna helgen är helgen man borde vara hemma.
Det är första gången jag missar Brännbollsyran.
Lite tungt känns det.
Men jag har faktiskt fått spela lite brännboll idag så jag ska inte klaga.
Mycket är på väg att ske.
Jag ska hänga på ett sjukhus i tre dagar nu till veckan.
Sedan ska vi till Göteborg. Vara på Liseberg samt mysa ute i Onsala. Det har lovats bad, bastu, grillning och fint väder kanske.
När helgen är avklarad är det två jobbdagar sedan bär det av till Umeå.
Mest troligt kommer Madde dit samtidigt. Hurra!
Och jag kommer att köpa en bil.
Säger ju att det händer grejer nu.
Så då blir det roadtrip från Umeå till Oslo och efter det slipper man åka buss en timme till och från jobbet.
Kanoners.
Min man datarnördar sig så då ska jag GG-nörda mig i väntan på maten. Den ska vara i ugnen till 21.30.
Börjar ta efter era grekmiddagar (pappa)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0