liten förklaring (28)


I morgon är det dags att hoppa tillbaka till verkligheten.
Men inte allt för länge. 20 arbetsdagar kvar. Sen är jag arbetslös och helsvensk igen!

Jag fick min spruta i fredags. Så snart ska min handled må bra igen.
Jag fick också veta att min medicin kan vara orsaken till att jag får urinvägsinfektion. Utan besvär dessutom!
Så nu måste jag bli nogrann. (Så jag slipper stöta på pyelonefrit igen)
Måste lära mig att dricka vatten, inte min grej att komma ihåg.
Jag har även preppat upp med tranbärsjuice. Den var dyr tyckte jag.
Fick också min journal skickad till Umeå så jag kanske kan få en trevlig läkare även hemma.

Extra saker måste fixas. Det är lite jobbigt men jag lär mig att leva med den här skiten.
Blir lite krångligare om en lång resa ska göras. Men det ska nog gå vägen.

Kan väl berätta nu vad grejen är. Nog för att alla få som besöker mig förmodligen redan vet.
Jag har fått diagnosen ledvärk.
Går därför på medicin. På heltid kan man säga.
Måste även ta blodprover en gång i månaden. På grund av min medicin.
Den påverkar levern väldigt mycket samt mitt imunförsvar.
Så det är dessa problem jag måste lösa om jag åker ut på resa.
(Blodprov, försiktighet med sjukdomar samt medicinförvaring för flera månader).
Så, nu är det ute i världen.

Vi ses.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0