17.e december säger jag!


Är nu inne på skftets andra vecka. Men nu är det 07-15 som gäller vilket känns otroligt skönt!
För övrigt så är jag superglad idag.
Så länge jag jobbat på Bring har jag alltid bara fått 3 månaderskontrakt. Onödig historia att berätta men så har det varit i alla fall.
Mitt kontrakt gick ut i fredags och idag förnyades det.



Om inte mitt rödmålade finger lyckas peka nog tydligt på budskapet så kan jag berätta det också.
Efter 17.e december är jag arbetslös och alltså helt redo och klar för att lämna Oslo.
Kors i taket liksom!
Jag ska ta mig härifrån.
Nedräkningen kan börja.
Dags att börja planera 2011..



Kommentarer
Postat av: John

Halmstad! HBK, Halmstad Hammers, HK Drott, HBTK, Bibliotek över Nissan(umeälvens storebror), sköna hak, goa människor och en av Sveriges mest växande högskolor! Ses på Morfars va!

2010-10-05 @ 14:02:35
Postat av: Malin

Välkommen hem!

2010-10-07 @ 15:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0