tlötter.


Idag har jag tänkt på min säng. Konstant.
Anledningen till det är sömnbrist.
Det blev helgjobb trots allt fast inte på min egen avdelning.
Det var varetelling (inventering?) som gällde på vinlagret.
Lördagen var safe, vi körde på från 8-17.
Vi räknade vin, klättrade på vin, andades in ångorna av jäst vin och förundrades mängden bananflugor som hängde runt alla äckliga pallar.
Eftersom vi fick sluta rätt tidigt så tyckte vi att öl kunde passa bra.
Det blev en trevlig kväll.

Jag väcks dagen efter med frågan om jag vill jobba söndagen också.
Tänker lite på att det faktiskt är rätt bra betalt en sådan vilodag så jag säger ja.
Uj uj.
13.00 - 05.30 befinner jag mig på mitt jobb.
Blir avsläppt hemma kl 06 imorse, lägger mig och sover. I ca 1,5 timme.
Sedan är det ny vecka som gäller.
Inte pigg idag med andra ord.

God natt.





Kommentarer
Postat av: Marleny

allt du e behöver höra e att du e sjukt duktig:) söt som sockervadd även fast så trött !!

2010-10-18 @ 20:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0