pipa


Nu är vi inne på fjärde dagen i Pipa.
Åh jag gillar denna ort (by, samhälle?) som består av ca 3000 invånare.
Det är otroligt mysigt här.
Och Pipa + surf är dessutom sant.

Så idag stod jag för första gången på en surfbräda.
Det blev mycket saltvatten i mun, hals, näsa och öron samt en hel del turer under vågorna men efter ett tag så kom jag och det stora blå bättre överrens och jag klarade mig riktigt bra mot slutet.
Sa dom i alla fall.
Så nu väntar jag bara på en enorm träningsverk i ryggen imorn. (Blåmärken och skrapsår har redan visat sig..)

I morgon lämnar vi dock Pipa för att röra oss neråt ca 50 mil till Maceio.
Hade väldiga problem med att hitta hostel där så det blir hotell i 3 nätter i alla fall.
Men vi håller tummarna för trådlöst på rummet så kanske man kan lyckas fixa lite mer bilder.



Notera högts upp och nere till höger..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0