på fredag börjar det!


Nu är det inte långt kvar mina kära.
I morgon kl 10 sätter jag mig på planet till Arlanda.
Där kommer vi att vara hela dagen.
Vid 17 kommer även mamma komma dit så det blir middag och ett sista farväl med henne.
Sedan blir det lite sömn på rest and fly för på fredag kl 06.50 lyfter planet med destination Rio De Janeiro!
Om jag har räknat tidsskillnaden rätt så kommer vi komma fram på fredagen runt 23 svensk tid.

För er som inte vet.
Planen än så länge är att vi ska vara i Rio 5 nätter. Sedan har vi ett plan bokat upp til Natal. Därefter har vi "fria händer" Så tanken är att så småningom röra sig neråt längst kusten.
In till Argentina. Irra runt där ett tag och sedan hoppa in i Chile. Efter det klättrar vi upp till Peru och sedan flyger vi troligtvis till Costa Rica.
Hoppar eventuellt även in i Honduras. Men det är väldigt mycket gula febern där så vi får se om jag vågar.
(Har inte tagit gula febern vaccinet)
Efter Central Amerika ska vi ta oss till LA. För den 1 juli har vi ett plan bokat hemåt. Med ett mellanstop i NY i 5 dagar.
Så då kommer vi landa i Sverige den 6 juli.

Så ser planen ut i nuläget.
Sen ser vi vad som händer under vägen.

Snart dags att krypa i säng. Vill att morgondagen ska komma nuu!
Hejrå

Kommentarer
Postat av: Emelie

Men aaah sa grymt! :D Fast jag sitter i Nya Zeeland just nu slanger jag anda en liten uns av avunsjuka :D Ha de sa sjukt bra, tycker det ar hur kul som helst att ni aker ivag pa nagot stooort :) Kram!

2011-01-21 @ 23:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0