schälläfte!


Idag har jag hängt i Skellefteå över dagen. Vi har bowlat. (Jag vann btw).
För er ej Umebor som kanske undrar, ja vi har bowlinghall här hemma också.
Men det är roligare att åka ca 12 mil för att bowla.. Eller så var det för att vi skulle träffa våra Pite-kusiner..
Jo så var det.
Och på hemvägen blev det ett besök hos gammelfarmor. Hon är söt och vimsig.
Nu bär det strax iväg mot O´Learys. Det ska drickas lite öl och  så ska jag ha det trevligt med fina flickor.

Plus att resfeber smyger sig på mig i lömska vågor. Ena stunden har man nästan glömt det och i nästa stund så voltar allt i magen sju varv. Pirri.
Denna blogg med få tappra läsare kommer bli som en resedagbok.
Så vill man ha smygkoll så står saker förhoppningsvis här.

Ha en treflig lördag mina kära.


Kommentarer
Postat av: Fadern

Jag fortsätter vara en tapper läsare , men dålig kommenterare !

2011-01-09 @ 22:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0