jao jao


Okej. Maddo. Andra.
Jag har fått börja provjobba på Cubus.
Än så länge tilldelas det bara några få pass men förhoppningen är att det blir mer i december. Jul, kaos, köpa osv..
Men jag gillart.
Min rygg gillar det fortfarande inte! Hoppas den snart vänjer sig med att jobba igen.
Den har ju fått vila snart ett år. Stackars rygg var helt oförberedd på detta.

Nästan dags med lite nedräkning snart.
Ska ju få träffa två underbart vackra damer om två veckor.




Btw. Är en gnutta avis också.
På mor och syster som sitter på ett plan mot Las Palmas nu.
Hade inte jag jobbat denna helg hade jag eventuellt suttit med dom. Suck.
Sola och ha de så gött i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0