klippt


Gratulerar Sverige. Vi klappar händerna.
Igår lekte jag frisör på min kära. Det blev kortare och jag kände mig nöjd.
Men när han kommer hem idag vill jag finslipa på luggpartiet lite.
Insåg att han såg lite ryssig ut. Tur att han kör på mössa idag..

Ännu en uppgift lämnades in igår. Distansplugg var inte så jobbigt som jag trodde.
Fast det kan ha å göra med att jag inte har nåt annat för mig på dagarna. Ser hur det blir om jag lyckas få mig ett jobb.
Har ju kanske ett jobb halvt på g men det kommer bli mer mot juletider i så fall.

Snart är det bara en vecka kvar tills..


Kommentarer
Postat av: Sandr

TILLS? ... :)

2011-10-12 @ 18:38:36
URL: http://sandr.blogg.se/
Postat av: sandr.

oj såg inte bilden. jävla mac-dator. ;)

2011-10-12 @ 18:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0